Nog maar 29 dagen!! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Thijs Talsma - WaarBenJij.nu Nog maar 29 dagen!! - Reisverslag uit Limmen, Nederland van Thijs Talsma - WaarBenJij.nu

Nog maar 29 dagen!!

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

26 Augustus 2013 | Nederland, Limmen

Na lang getwijfeld te hebben of ik wil gaan studeren of niet, heb ik uiteindelijk toch besloten om die droomreis door Australië te gaan maken. Sommigen verklaren me voor gek, maar de meesten vinden het gaaf dat ik deze reis wil gaan maken.

Vanaf het moment dat je hebt besloten om je uit te schrijven voor je studie, ga je een proces in van ticket kopen tot de autoreis naar schiphol, waar je dan afscheid gaat nemen van je familie. Het komt nu allemaal heel dichtbij nu ik weet dat ik 24 september in het vliegtuig stap om dan eindelijk die droomreis te maken door het geweldig grote land AUSTRALIË!

Het zijn nog 29 dagen voordat ik wegga, maar er moet nog zoveel gedaan worden; visum aanvragen, rugzak kopen, fotocamera regelen, contacten leggen en nog wat geld bijverdienen. Maar zodra alles is geregeld, ben ik klaar voor mijn reis!

Op deze blog wil ik bijhouden voor mezelf en voor anderen wat ik allemaal ga beleven en zien. Ik hoop dat ik er zoveel mogelijk verhalen en foto's op ga zetten en dat ik een geweldige reis ga beleven!

  • 27 Augustus 2013 - 22:58

    Réneke:

    Aftellen nu! Je bent goed met je voorbereiding bezig.
    Ik zal me ook maar "voorbereiden". Lfs mama

  • 29 Augustus 2013 - 22:16

    Josien:

    Ha die Thijs,
    spannend die stap naar het onbekende en ook geweldig dat je de stap genomen hebt! Heel veel succes met je voorbereidingen en we gaan je zeker volgen.
    Tot snel...
    Liefs, Josien, Joost, Bram, Pim en Joep

  • 24 September 2013 - 09:21

    Hans En Wil Warnars:

    Thijs, Een mooie reis toegewenst en Hans en ik blijven je volgen.

  • 25 September 2013 - 08:15

    Steven:

    Hee man, Veel plezier bij de aboriginals he, tot over 8 maanden

  • 26 September 2013 - 00:09

    Fred Van Kaam:

    Hoi Thijs! Leuk om je nog snel even 'uitgezwaaid' te hebben. Wat 'n mooie reis ga jij maken! Ik ga je blog af en toe op om je ervaringen te lezen. Geniet ervan, Thijs. Groeten namens al die Roelatters die jij kent..
    Fred.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 25344

Voorgaande reizen:

24 September 2013 - 01 Mei 2014

My Australian journey!

Landen bezocht: